Vásárlási feltételek / Általános szerződési feltételek
I. Bevezetés
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
Üzemeltetői adatok
Cégnév: Mitzrael Kft.
Székhely: 1162 Budapest, Szilaj utca 37.
Telephely: 1143 Budapest, Stefánia út 81. fsz. 2. (Üzlet, átvevőhely, vizsgálati hely)
Adószám: 24806927-2-42
Bankszámla szám: 65100125-11383842-00000000 (Pátria Takarékbank)
Cégjegyzékszám: 01-09183418
Telefonszám: +36 30 754 54 16
Email cím: info@nicehajgyogyaszat.hu
Kibocsátó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Körzetközponi jegyző (okmányiroda): Budapest
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-53753/2012
Általános adatok
A nicehajgyogyaszat.hu webáruház által forgalmazott termékek köre: bio és természetes összetevőjű gyógynövény koncentrátumok, terápiás testápolók, egészség-megőrzési célokat szolgáló készülékek.
A szerződés nyelve: magyar.
A szállítás várható teljesítése: A rendeléseket cégünk 1-3 munkanapon belül tudja teljesíteni.
II. Regisztráció/Vendég vásárlás (regisztráció nélküli vásárlás)
A nicehajgyogyaszat.hu webáruházban történő vásárlás egyaránt regisztrált tagok és vendég vásárlók számára is lehetséges. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni. A belépést követően a vásárlónak lehetősége van több szállítási cím megadására (pl. munkahely, otthon), illetve a korábbi megrendelések megtekintésére.
III. Kosár
A kiválasztott termékeket a vásárláshoz a kosárba kell tenni. Ez nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosárba helyezett termékek törölhetők, mennyiségük változtatható, vagy későbbi időpontban kezelhetők. A kosár tartalmának megtekintéséhez a „Kosár tartalma” gombra/linkre kell kattintani, mely az oldal felső részén, jobb oldalt a kosár grafika mellett található. A kosárban szereplő termékek darabszáma módosítható a kívánt mennyiség helyes megadásával, a „Kosár tartalma”-ára kattintva és a „Frissít” ikon(kék nyilak) megnyomásával. A „Törlés” ikonra(piros x) kattintva a termék teljesen törlődik virtuális kosarából.
IV. Kedvezmények, kuponok
A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével – hasonlóan az ajándékutalványhoz – csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti „Kuponkód beváltása” üres rubrikában, majd az „Küldés” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke a kosár végösszegéből.
A rendelés véglegesítését követően nincs mód az utalvány utólagos beszámítására.
Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges.
A fel nem használt összegrész elveszik.
V. Rendelés/Vásárlás
A kosarában lévő termékek megvásárlásához az oldal jobb felső fejlécében található „Kosár” felirat alatt található nyilat lenyitva a „Fizetés” gombra kattintva lehet és az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:
- Ügyfél típus kiválasztása (regisztrációs vásárlás / vendég vásárlás)
- Számlázási adatok megadása (regisztrálónak jelszót is itt kell megadni)
- Szállítási cím megadása
- Szállítási és Fizetési mód kiválasztása
- Megrendelés adatainak egyeztetése, felhasználási feltételek elfogadása és véglegesítése megjegyzés megadási lehetőséggel
- Összegző táblázat a rendelésről és az összegekről, rendelés feladása
Amennyiben rendelését véglegesítette (továbbította felénk), és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezze a rendelés törlését. A hibás rendelés törlését a regisztrációkor megadott email címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti. Ezt követően a helyes adatokat tartalmazó rendelés újra feladható.
Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. Csomagolási költséget a nicehajgyogyaszat.hu nem számol fel.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9:00 – 17:00 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló rendelése a munkaidőn túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre viszont kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól.
A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól.
VI. Fizetés
A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel vagy banki átutalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag díja az átvételkor fizetendő. Szállítási módtól függően fizethet közvetlenül a futárnak készpénzben, vagy előreutalással a megadott számlaszámra.
Átutalási információk
Cég neve: Mitzrael Kft.
Bankszámla szám: 65100125-11383842-00000000 (Pátria Takarékbank)
Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesse fel a nevét és a rendelés számát!
VII. Szállítás, kézbesítés
A megrendelések állapota a „Vásárlói fiókom” menüben (a lap tetején jobb oldalt a „FIÓKOM” menüpont felirat alatt) az adott megrendelésre kattintva ellenőrizhető. A funkció kizárólag a belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld.
Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
1) Személyes átvétel boltunkban
Szállítási díj: 0 Ft
Az Ön által rendelt termékeket a rendelés visszaigazolásától számítva 20 munkanapon belül, a közzétett fix átvételi időpontokban veheti át a következő címen: 1143 Budapest, Stefánia út 81. fsz. 2. (2-es kapucsengő) Nyitvatartás: H és Cs: 09-17-ig
2) Futárszolgálat GLS (házhoz szállítás)
Szállítás díj
GLS utánvéttel: 2.190 Ft
GLS előreutalással: 1.990 Ft
3) MPL
MPL Házhozszállítás : 4.980.-
4) Postapont
Szállítási díj: 3.980.-
A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A terméke(ke)t ezt követően csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén veheti át.
VIII. Garancia, szavatosság
A cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (Ptk.) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003. (X. 22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást. Tájékoztatást a vásárló cégünk ügyfélszolgálatától e-mailen is kérhet.
A termék(ek) garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.
XI. Elállás
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1999. (II. 5.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A vásárló, az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, elállhat a vásárlástól. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható! Elállás esetén a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti. Amennyiben a vásárló a csomagban lévő összes vásárolt terméket visszaküldi, akkor cégünk a szállítási díj teljes összegét visszafizeti.
Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával, elérhetőségeink valamelyikén jelezze felénk szándékát. Amennyiben lehetséges, kérjük, hogy minőségbiztosítási okokból elektronikus levélben is jelezze nekünk az elállást. Postai úton küldött értesítőt kérjük, hogy ajánlott küldeményként adja fel, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.
A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t személyes, postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére. Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.
X. Panaszkezelés
Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:
- Rendelési szám
- Panasz típusa és leírása
Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:
- Hiányzik termék a csomagból – Írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
- A rendelt termék helyett más érkezett – A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatosan. Budapesti rendelés esetén jellemzően kollégánk cseréli a terméket. Egyéb esetben a cserét jellemzően futár partnerünk végzi. Önnek a történtek bejelentésén kívül jellemzően semmilyen teendője nincsen!
- Sérülten érkezett a termék – Készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.
- Felelősség korlátozása
Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a nicehajgyogyaszat.hu akadálytalan működését és a vásárlást
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
- Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
- Bármely szoftver nem megfelelő működése
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei
Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a nicehajgyogyaszat.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
A nicehajgyogyaszat.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a nicehajgyogyaszat.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.
Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.
Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.
VIII. Garancia, szavatosság
A cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (Ptk.) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003. (X. 22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást. Tájékoztatást a vásárló cégünk ügyfélszolgálatától e-mailen is kérhet.
A termék(ek) garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.
XI. Elállás
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 17/1999. (II. 5.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él! A vásárló, az áru átvételét követő 14 munkanapon belül, elállhat a vásárlástól. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható! Elállás esetén a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríti. Amennyiben a vásárló a csomagban lévő összes vásárolt terméket visszaküldi, akkor cégünk a szállítási díj teljes összegét visszafizeti.
Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával, elérhetőségeink valamelyikén jelezze felénk szándékát. Amennyiben lehetséges, kérjük, hogy minőségbiztosítási okokból elektronikus levélben is jelezze nekünk az elállást. Postai úton küldött értesítőt kérjük, hogy ajánlott küldeményként adja fel, mert a postára adás dátuma csak így igazolható. Ilyen esetben cégünk a postára adás időpontját veszi figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül.
A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t személyes, postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk telephelyének postai címére. Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie.
X. Panaszkezelés
Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor haladéktalanul vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat. Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:
- Rendelési szám
- Panasz típusa és leírása
Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:
- Hiányzik termék a csomagból – Írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.
- A rendelt termék helyett más érkezett – A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatosan. Budapesti rendelés esetén jellemzően kollégánk cseréli a terméket. Egyéb esetben a cserét jellemzően futár partnerünk végzi. Önnek a történtek bejelentésén kívül jellemzően semmilyen teendője nincsen!
- Sérülten érkezett a termék – Készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.
- Felelősség korlátozása
Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a nicehajgyogyaszat.hu akadálytalan működését és a vásárlást
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
- Bármely levél – függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
- Bármely szoftver nem megfelelő működése
- Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei
Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a nicehajgyogyaszat.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.
A nicehajgyogyaszat.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható a nicehajgyogyaszat.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.
Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.
Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.